top of page

קוד האתיקה של המנהל - כלי לפיתוח מנהלים

עודכן: 16 במרץ



כלי פיתוח מנהלים חשוב למנהלים בתחילת הדרך!

הרבה מאוד שנים שאני בתחום הניהול גם כשכיר וגם כעצמאי ותמיד גיליתי שמנהלים רבים נופלים בדברים הכי קטנים שגורמים לעובדים שלהם להפסיק להאמין בהם ולכן הכנתי לכם מדריך קצר שיספק לכם קווים מנחים!


הכלי הזה הוא מתוך ה - קורס פיתוח מנהלים שאני מצלם בימים אלה

לאנשי מכירות שרוצים לעשות הסווה לתחום הניהול בעולם ההייטק ולא רק להשתלב בו אלא להוביל אותו!


קוד האתיקה של המנהל

כמנהלים תמצאו את עצמכם פעמים רבות עומדים מול החלטות אתיות שלעיתים אפילו יהיו לכם קשות מאוד, תזכרו תמיד העובדים שלכם צופים בכם גם אם הם לא לידכם ובוחנים כל צעד שתעשו!


הבחירה באתיקה על החלטות שמשרתות רק את עצמנו טומנות בתוכן תגמול גדול הרבה יותר מהערך הרגעי שתוכלו לקבל מהחלטה שתשרת רק אתכם ולכן תבחנו עם עצמכם את הדבר הזה ותמיד תבחרו בעובדים שלכם ובמקום העבודה על טובתכם האישית!



כמנהלים תהיו חייבים להפגין ערכים ומידות טובות לאורך כל הדרך, כיוון שכולם מחכים להפלתכם כדי להוכיח שאתם "אנושיים" תישארו במקום העל הטבעי, זה שרואה את האחרים ואת היושר לפניכם!


אתם תגלו שהערכים והמידות הטובות תמיד מביאות איתם תגמול גדול יותר כמו הערצה מצד עובדיכם, עיניים פעורות לרווחה על היכולות שלכם, והלם מוחלט מכך שהם בחיים לא היו יכולים לקבל את ההחלטה הזאת כמוכם!


ברגע שמישהו מעובדיכם יפר את הקוד האתי שלכם, תהיו קשים ובלתי מתפשרים, אל תשכחו, כולם צופים בכם, ולכן תאלצו לקבל החלטות קשות למען יראו ויראו כי אם לא זה יגרום לאחרים לחשוב שאם הבלגתם על זה כנראה שזה לא עומד בקנה מידה אחד עם סט הערכים שלכם.


ובכל מקרה שתעמוד בפניכם החלטה בין טובתכם האישית לבין העובדים שלכם או מקום העבודה ביחרו בהם ובמקום העבודה, תהיו שונים מהחברה! תהיו שונים מהטבע האנושי!


ככל שתבנו לעצמכם כללי אתיקה מנהיגותיים שתמיד ישבו בסל הכלים שלכם כך תשיגו מטרות רבות מאוד שישרתו את המטרות של הארגון אבל גם את שלכם!


  1. תרכשו אמון מצד כפופיכם העובדים שלכם יאמינו בכם וילכו אחריכם לכל מטרה שתציבו!

  2. תרבות ארגונית אתם תייצרו DNA תרבותי שמבוסס על אמון וכנות ובכך תחזקו את השורשים של הארגון!

  3. יציבות ארגונית אם תרבות הארגון שלכם מבוססות על אמון זה יסייע ליציבות הארגונית והצוותית שלכם בכך שתהיה התעסקות מועטה בתככים והתעסקות צהובה.

  4. אמון מצד הממונים שלכם אתם תרכשו את אמונם של הממונים שלכם מה שיאפשר לכם חופש פעולה רחב יותר ומערכת יחסים איתנה שתאפשר לכם להשיג את המטרות שהצבתם לארגון ביתר קלות.


חלק מהדברים שציינתי כאן הם חלק הכרחי מקוד האתיקה של כל מנהל שרוצה להיות מנהיג אם תצליחו להטמיע בעצמכם את הכלים האלה ותהפכו אותם לתורה שלכם אתם תעלו בסולם הדרגות למקום הגבוה ביותר ולכל אדם אחר יהיה מאוד קשה להגיע אליכם כי לא אתם תמנעו ממנו אלא הטבע.




Comentarios


bottom of page