top of page

כלי שיעזור לכם להצליח בחיים במקום לשרוד



אם תחשבו על זה לרגע נוצרנו כדי לשרוד, זה רצון הטבע כך הוא ייצר אותנו יצורים פראיים שאמורים לשרוד בתוך ג'ונגל ומלחמה אינסופית עם בני אנוש אחרים שרוצים בדיוק כמוכם. אז אם אנחנו מבינים שהטבע מעוניין שנשרוד והוא ייצר את כל התפאורה שסביבינו לטובת ההישרדות שלנו אז למעשה אם אתם שורדים ופועלים לפי החוקים שלו אתם כמו כולם ואם אתם כמו כולם אתם לא מיוחדים וכנראה תהיו בקצב של כל כולם ותשיגו כמו כולם. אז כדי לפרוץ את המחסומים שלכם ולהצליח בחיים תצטרכו לפעול כנגד הטבע, תעיזו, תגלו אומץ, תפעלו באופן לא צפוי ואל תפעלו כפי שהטבע מצפה ממכם אל תשרדו תובילו ותפרצו כל גבול או חומה שיעמידו מולכם, תפרצו את מחסומי הטבע!


בספר שלי אומנות ההשפעה מודל FVM סיפרתי על האנשים "הריאלים" אלה שמנסים להחזיר אותי לקרקע אלה שהחברה שלנו סוגדת להם והם נחשבים אנשים עם ראש על הכתפיים, תברחו מהם כמו מאש כיוון שהם המסגרת הכי מסוכנת שלכם הם ישאירו אתכם על מסלול ההישרדות.


בעוד שהטבע יצר את הגוף והמוח שלנו להילחם, להתרבות ולשרוד, הוא לא קבע את גבולות הפוטנציאל שלנו, האינסטינקטים הבסיסיים שלנו, אף על פי שהם חשובים לשרידות שלנו לא חייבים להגביל את יכולתנו לחדש, לחלום ולהשיג מעבר למה שנחשב 'טבעי'. בכל יום, יש לנו את ההזדמנות לבחור אם להסתפק בתסכול הטבעי של השרידות או לשאוף למעבר לזה, ליצור ערך ומשמעות בדרכים שהטבע לא יכול לתכנן מראש זה ההבדל בינינו לבין המכונה, יכולת היצירתיות והתעוזה!

כאשר אנו מעזים לחצות את הגבולות שהטבע 'קבע' לנו, אנו פותחים אפשרויות חדשות לא רק לעצמנו, אלא גם לאנושות כולה, ההיסטוריה מלאה בדוגמאות של אנשים שלא הסתפקו בקיום הבסיסי, אלא בחרו לחדש, לחקור, ולהתמודד עם הבלתי ידוע, מהמצאות ותגליות מדעיות ועד ליצירות מרהיבות, כל אלה הם פירות של הפריצה לאזורים שלא נחשבו 'טבעיים' לאדם.


אנו נותנים לעצמנו את האומץ להיות יותר מסתם 'ניצולים' אנו הופכים ליוצרים, לחולמים, ולמנהיגים, זה אומר לא רק לפרוץ דרך המחסומים של הטבע, אלא גם להכיר ולקבל את האחריות שבחירה זו מביאה איתה, להיות מנהיג בחייך מחייב להיות מודע להשלכות של כל פעולה, להיות סבלני בפני כשלונות, ולהמשיך ללמוד ולהתפתח.

בסופו של דבר, זהו מסע של גילוי עצמי והבנה שה'ג'ונגל' אינו מגביל אותנו, אלא מזמין אותנו לחקור ולגלות את הגבולות האמיתיים של האדם כשאנו מגלים את העומק שבנו, אנו לא רק חורגים מהמצופה, אנו מגדירים מחדש את מושג האפשרי."

Comments


bottom of page