top of page

הדרך להשגת המטרות שלכם

עודכן: 11 באפר׳ 2023


תראו, לא משנה מה המטרה שלכם ככל הנראה מישהו אי שם בעולם כבר כבש אותה ואם היא מטרה שכיחה כנראה שרבים כבשו אותה, אנשים בשר ודם כמותכם ואז נשאלת השאלה "מדוע הם ולא אני?!" או "איך הם עשו את זה?!",עצם העובדה הזאת צריכה לאותת לכם שככל הנראה גם אתם יכולים להגיע לאותה תוצאה כיוון שההבדלים בין בני האדם הם רק הגישות והטכניקות ואם תכירו אותם תוכלו להגיע לאותה תוצאה זה אמור להספיק לכם כדי לצאת לדרך!

אני באמת מאמין שכל בנאדם יכול להגיע לכל דבר שיבחר בחיים, הוכחתי את זה לעצמי עשרות פעמים בחיי והוכחתי את זה לאנשים רבים שליוותי, ברגע שאתם משנים את הגישה שלכם והופכים את המילה "חלום" ל "מטרה" הגוף כבר נכנס למצב פעולה אבל כדי שהדבר הזה יקרה תצטרכו לשנות את הגישה שלכם לחיים, הגישה שלכם למונח הזה "מטרה" או "יעד" שחררו מהראש שלכם כמעט כל מה שלימדו אתכם בחיים על "הייתכנות" או "מטרה לא יישימה" הכל אפשרי והכל יישים זה תלוי רק בכם, בגישה שלכם ובטכניקות שאתם עושים בהם שימוש.

אחרי שהבנתם שחלומות נועדו ללילה ומטרות נועדו ליום הגיע הזמן להצביע על מה שאתם רוצים להשיג ולהתחיל לרכוש את הידע הנדרש כדי להגיע אליו, למזלכם זכיתם במתנה מדהימה והיא לחיות בעידן המעניין ביותר, עידן המעבר בין פרימיטיביות למודרניות שהידע נמצא בכל מקום ובשפע לא הרבה עוצרים לרגע להעריך את התקופה שאנחנו חיים בה זה נראה להם קלישאתי מידי, ברור מאליו, טבעי, אנחנו חיים בעידן שהידע נמצא בכל מקום ובשפע והנגישות היא הלחם והחמאה שלנו ולכן קל יותר להצליח אם יודעים לנצל את השפע הזה לטובתנו בצורה מושכלת. שימו את המטרה שלכם מול העיניים ותעשו שימוש בשפע הקיים כדי ללמוד איך להגיע אליה, תלמדו הכל, אם המטרה מספיק חשובה תשקיעו את כל המאמץ הנדרש ותעזבו מה שאנשים מספרים לכם על סדר העדיפות בחיים זה לא רלוונטי עבורכם בכלל! פעם שמעתי ממישהו שהחלום שלו לקנות בית ואז איזה מנטור אמר לו "בית זה שטויות, תחשוב נכסים" בואו נעזוב לרגע את הרעיון האם זה נכון או לא ונתייחס רגע ל"חלום" של אותו אדם מול התגובה שקיבל למעשה החלום שלו נופץ ומנגד ניתנה לו הצעה אחרת, אבל זה לא מה שהוא רוצה, לא בא לא לקנות נכסים הוא רוצה רק בית כך הוא מגדיר את ההצלחה שלו למה שמישהו יגדיר לו הצלחה אחרת שנקראת "נכסים", אם בית קטן לו לאישתו ולילדים זאת המטרה אז קדימה בכל הכוח בוא נקנה בית, ולכן אני אומר אל תורידו את העיניים מהמטרה שלכם כיוון שיהיו בדרך אנשים רבים שיורידו לכם את העיניים מהמטרה כיוון שכל אחד רואה הצלחה בדרך אחרת, כל אחד מבין את החיים אחרת וכל אחד מחזיק בגישות משלו ולא בהכרח שיש אחד צודק ואחד פחות אבל כן בהכרח זה יגרום לכם להתפזר וללכת לאיבוד ואם תהיו פחות ממוקדים לא תגיעו לשום מטרה לא בית ולא נכסים!

אז יש לנו מטרה ולא חלום, ואז הבנו שרק אנחנו קובעים מה המטרות שלנו ואסור לתת לאף אחד לבלבל אותנו והתחלנו לצבור את הידע הנדרש מה שנותר זה להטמיע בעצמנו התמדה, אל תעצרו תתקדמו בכל הכוח, ובכל פעם שתתקלו במכשול תשמחו שזה קרה כי ככה זה עובד בדרך למטרה חייב להיות מכשולים ואתם רוצים לעבור את כולם כי אם אין אתם כנראה בשביל הלא נכון אז תעשו חישוב מסלול מחדש! אני מאמין בכל ליבי שיש מכסת משכולים ממוצעת לכל מטרה ולכן כשאני רוצה לכבוש מטרה אני רוצה כמה שיותר מכשולים בטווח זמן קטן כדי לסיים הכל אם יש לי מעט מכשולים זה לא טוב כיוון שהדרך מתפרסת לטווח זמן גדול יותר לכן תשמחו שתפגשו את המשכולים וכמה שיותר, זה נכון שאתם אל יודעים מתי הם אמורים להסתיים אבל חוסר הידיעה זה סך הכל עוד מכשול פסיכולוגי שיש טכניקה לעקוף והיא פשוט לרשום את המכשולים שעברתם ומה עשיתם כדי להתמודד איתם, תמלאו טבלה שלמה במכשולים זה יספק לכם מוטיבציה מדהימה להמשך ויוכיח לכם ששום דבר לא יכול עליכם! תתעדו את הדרך שלכם למטרה, תסמנו אבני דרך, תשתפו את כל העולם שאתם בדרך לשם זה סופר חשוב כיוון שאם תשתפו אנשים נוספים זה יחייב אתכם לתהליך האגו פתאום יקבל תפקיד חיובי והוא להשאיר אתכם על המסלול כדי להוכיח לכולם אבל יותר מכך ייתכן שתקבלו עזרה מהאנשים ששיתפתם ועזרה מגיעה בצורות רבות תלמדו מה לקחת ומה לא והכי חשוב תמיד תמשיכו להתקדם אל תעצרו עד שתגיעו ליעד.


בדרך יקרה לכם משהו מדהים שתמיד מתרחש וזה "קולות בראש" אתם תדברו לעצמכם ותשכנעו את עצמכם שזה לא אפשרי ושחבל על הזמן ואם לא די בכך לקולות בראש שלכם יתווספו קולות אמיתיים של אנשים בשר ודם שיגידו לכם את אותו דבר, אז תזכרו זה סך הכל עוד מכשול שצריך לעבור בעבודה עצמית, תמיד תזכירו לעצמכם את היעד ומה אתם רוצים להשיג, לפעמים שאני בחיים נתקל בקולות האלה יש לי טכניקה שמאוד עובדת אני אומר לעצמי "וואלה זה נכון זה באמת לחינם אבל השגת המטרה היא לא פחות חשובה לי מהמטרה עצמה, אז אחרי שאנ י ישיג אותה אולי אני אוותר עליה אבל קודם אני חייב לעמוד במילה של עצמי מול עצמי", לדוגמא אם המטרה שלכם לרדת 10 קילו במשקל, אבל הקולות אומרים לכם שאתם לא יכולים, אבל שהירידה הזאת לא תיתן לכם כלום כי אתם גם כך תעלו הכל חזרה אז התשובה שלכם לעצמכם צריכה להיות "שזה פשוט נכון, אני בסוף יעלה הכל חזרה וזה לא ייתן לי כלום אבל קודם כל אני חייב להגשים את המטרה ואחרי שהוריד 10 קילו אחשוב איך להתמודד עם העלייה חזרה ולא כרגע" המנטרה הזאת משבשבת את הקולות הפנימיים וגורמת לי תמיד להמשיך ולא לעצור, תהיו אבססיבים להצלחה שלכם, ותמיד שמגיעים למטרה או שלא זוכרים את הקולות או שפשוט יש כל כך הרבה מוטיבציה שמממשיכים ליעד הבא!


התמדתם והתקדמתם אבל עבר זמן ולא השגתם את המטרה, אז מה! תמשיכו! תבדקו את עצמכם כל הזמן תוודאו שאתם במסלול הנכון, תבדקו שיש מגמת עלייה זה מה שחשוב! גם אם נניח תכננתם לקנות בית ואתם חוסכים שקל בשקל תסתכלו על הגרף כל הזמן ועל ההתקדמות שלכם זה יעודד אתכם ותנסו לחשוב איך אתם מכפילים תוצאות, איך אתם מכפילים מהירות, איך אתם משלשלים הצלחות כדי להתקדם מהר יותר ואם זה קשה דמיינו את הסוף איך אתם הולכים לנוח וליהנות מהפירות שעבדתם עליהם קשה כל כך!


תחשבו על זה רגע למה אנחנו חיים רק 80 שנה ממוצע?! למה אנחנו לא חיים יותר? מה הסיבה לכך, והתשובה שלי פשוטה כדי שתבינו שהחיים קצרים ואין לכם את כל הזמן שבעולם להשיג את מה שאתם רוצים אם היינו חיים 2000 שנים לא היינו ממהרים, לא היינו משיגים כלום והיינו מתים בגיל 30 מדיכאון, בדידות וחוסר הגשמה! אז תשאלו את עצמכם בני כמה אתם, כמה נישאר, וצאו לדרך!

コメント


bottom of page