top of page

סיפור השראה בדקה וחצי שיוכיח לכם שהכל אפשרי בחיים

עודכן: 12 במאי 2023


כשהייתי ילד מצאתי את עצמי פעם אחר פעם לא יוצא לטיולים שנתיים והיו לזה שתי סיבות, הראשונה כי לאמא לא תמיד היה כסף לשלם את העלות של הטיול שדרשו ובאותם שנים בהחלט לא היו מוציאים ילד שלא משלם בשונה מהיום והשנייה שהייתי ילד מפורע ושום מורה לא הסכים לקחת עליי אחריות, באותם שנים כמובן שלא הבנתי חצי דבר באומנות השכנוע או באומנות ההשפעה לכן לא משנה כמה הייתי מנסה לשכנע שאהיה ילד טוב הם פשוט לא הסכימו להוציא אותי לטיול ולכן מצאתיא ת עצמי פעם אחר פעם צופה בילדים מעמיסים את התיקים לתא המטען, משתוללים וצוחקים בהתלהבות שניתן לייצר רק בטיולים שנתיים ואחרי שכולם עלו לאוטובוס גם הוספתי לצפות באוטובוס מתרחק ונעלם באופק תוך כדי שחלק מהילדים עוד מנופפים לי לשלם מהחלון, ואז הייתי עושה את דרכי כל הדרך הארוכה הביתה כאשר אני בועט בכל אבן שמפריעה לי בדרך בכעס ועצב רב ומדמיין את פנייהם של המורים על כל לבנה שפוגשת את סוליית הנעל שלי ואני יכול להישבע שאפילו השתרבבה לי קללה בכל בעיטה.

חלפו כ 30 שנה עד יום חמישי האחרון ושוב עמדתי מול אוטובוס כזה שגם אליו אנשים העמיסו את התיקים לקראת טיול שנתי לחו"ל וגם הם צחקו והתלהבו ושתו כל שנייה מהרגע בקשית, רק שהפעם שכולם סיימו לעלות לאוטובוס גם אני עליתי רק הפעם כמנכ"ל החברה שמוציא אותם לטיול, הסתכלתי ימינה, הסתכלתי שמאלה ולא ראיתי מורה שתמנע ממני לנסוע אבל הסתכלתי גם אחורה לוודא שלא השארתי שום עובד מאחור.

הסיפור הקטן הזה הוא הניצחון שלי על החיים, הוא הנוק אאווט שנתתי למערכת החברתית שלנו והוכחה שהכל אפשרי, צריך רק להאמין ולחתור להצלחה! והשאלה שבוודאי נשאלת היא האם שיחק לי המזל? אז התשובה שלי שאני בז למזל, אני לא מכיר בו, אני קובע את גורלי, אני מכתיב את מסלול חיי ומגיע לתוצאה בכל מחיר, אומנות ההשפעה FVM היא גישה מדהימה וסל של כישורי חיים שיביא אתכם בדיוק לאותה הצלחה שאני ראיתי כל חיי כי היא מחזירה את השליטה לידיים שלכם, היא נותנת לכם כלים רבים שיעזרו לכם לכוון את המסלול שלכם בצורה פנטסטית!


אחרי טיול חברה מדהים ברודוס נחתנו בראשון בצהריים ויום אחרי כבר מצאתי את עצמי בהרצאה בחיפה לסטודנטים שמיועדים להיכנס לעולם הייטק ודיברתי איתם על ניהול, מנהיגות וכמובן מיומנויות וכישורי חיים מעולם ה FVM אומנות ההשפעה ואומנות השכנוע שכל אדם צריך כדי להצליח, שיתפתי אותם שהיעד שלי הוא להכניס יותר כישורי חיים ומיומנויות ניהוליות לעולם הטכנולוגי, מיומנויות שיעזרו לאנשים לא רק כמנהלים אלא בכל דבר שיבחרו בחיים וזה לא משנה מה הם למדו באוניברסיטה ולאיזה תחום הם מכוונים. כסיימתי את ההרצאה ניגשה אליי סטודנטית מקסימה ושאלה אותי איך עושים את זה?! ואני באותו הרגע הבנתי שהנה אני צופה באדם שמתחיל מסע מדהים ואני מקנא בו על זה, כי ככה עושים את זה, יוזמים, חותרים למגע, היא לא קמה והלכה הביתה להמשיך את חייה ולצפות למזל אלא היא פועלת לשינוי גורלה.


Comments


bottom of page