top of page

פנים וחוץ: ההתמודדות הכפולה שלנו בימים טרופים


התמודדות עם אי וודאות בעזרת FVM


בימים האלה אני מדבר עם אנשים סביבי בנושאים שונים בגלל המלחמה ואתה שם לב שהרבה מאוד אנשים נמצאים באי וודאות ואפילו קצת חרדה לא בושה לומר את זה!


גם כך החיים מאתגרים אז המלחמה רק מוסיפה, אולי הפחד ואולי הילדים שבצבא ואולי האי יציבות בעבודה או אם הם בעלי עסקים אז האי יציבות העסקית וכמה השפעה תהיה למלחמה על העסק שלהם.


הקטע זה שבחוץ כולם נראים בסדר

אבל בפנים מתחוללת סערה!


סערה שמשפיעה על התגובות שלכם, על הדרך שאתם אפילו מנהלים שיח, על התפקוד שלכם בעבודה או על התפקוד שלכם כבעלי עסקים אתם למעשה מפוצלים לשניים, מה שרואים בחוץ ומה שמתחולל בפנים זה שני עולמות שונים!


גישת ה FVM שאני מלמד כל כך הרבה אנשים נוגעת גם בדבר הזה השליטה והעיצוב של הסנטר הפנימי שלכם דרך מה שהוא מקרין החוצה כמשדר ומשפיע על הסביבה ועד המסר שיוצא לכם מהפה שמספר את הסיפור המלא.


ולכן אני מציע שלא תתעלמו מזה,

ש נ ו א ת ה מ צ ב!


הנה כמה קלפים שיעזרו לכם להתמודד עם המצב

שבת זה זמן מצויין להתחיל לנסות!



♣  להגדיר מחדש את המצב (מתוך אומנות ה F)

תשנו רק את קו המחשבה שלכם על המצב ונסו למצוא הזדמנויות בתוך כל הבלאגן אתם תתפלאו כמה מהם קיימות זה רק לאסוף אותם, זה יכניס אתכם לפרופורציות ויעביר אתכם למוד חיובי!


 חיפוש חלופות

חפשו דרכים חדשות להתמודד עם המצב כי לעשות אותו דבר זה ולצפות לתוצאה שונה זה טירוף (אמרו את זה חכמים ממני) תהיו לא צפויים עם עצמכם שנו את היום שלכם ואת כל מה שתכננתם לעשות וצרו מציאות חדשה אפילו אם היא רגעית, כל הסיסטם שלכם ישתנה לחלוטין!

(פעילות גופנית, שיח עם מישהו חדש, או כל החלפת תוכנית)


♦ שנו את שפת הגוף שלכם (מתוך אומנות ה V)

אם אתם יושבים בבית עם טרינינג זרוקים קומו, תתלבשו יפה, שרקו את השיער אפילו קצת שונה ובין אם תיצאו מהבית ותלכו לשבת באיזו מסעדה או תשארו בבית זה לא משנה מבחינתי אבל עצם זה שתלבישו על עצמכם מסכה יותר מרעננת, יותר אופטימית המציאות תשתנה גם כן!

If you fake it you will make it


♥ דברו חיובי (מתוך אומנות ה M)

שנו את התוכן שיוצא לכם מהפה והפכו אותו לחיובי, ליותר אפשרי מאשר לא אפשרי ליותר פתרונות במקום בעיות, ליותר בונה מאשר מסביר כמה הרוס, ליותר מעצים מאשר מספר כמה נמוך, ככל שתתרגלו את זה המציאות כבר תתאים את עצמה האמינו לי הייתי שם!


ותמיד אבל תמיד תמשיכו לצעוד ♞ לא לעצור לרגע!

מחר השמש תזרח שוב אני מבטיח.


אתם לא פחות מ - ♛ ולכן מקומכם במקום טוב יותר!


Comments


bottom of page