top of page

למה המתנה הכי יפה שיש לנו היא שיש סוף לחיים

עודכן: 11 באפר׳ 2023


מדוע אנשים רואים בסוף חייהם דבר רע, זאת המתנה הכי יפה שיכולנו לקבל עד כדי שהיא מייצגת את כל מהותנו בעולם הזה והנה גם ההסבר מגיע.

איך אנחנו יודעים שאדם שלא מגשים את עצמו ולוקח את הזמן ולא נמצא בעשייה למען עתידו ומטרותיו בחיים מאבד את מהות החיים ומפספס את המהות עבורה הוא נוצר בעולם הזה?!

ולמה אנשים נבהלים מסוף החיים ואיך שתי השאלות האלה קשורת, אז הנה התשובה שתגרום לכם לקום, לעשות ולומר תודה שלחיים שלנו יש גם סוף!


מדוע אנחנו חיים מעט זמן ולא חיים נצחיים, תחשבו על זה לרגע למה החיים כל כך קצרים ומה היה קורה אחרת בעולם אם נגיד היינו חיים אלף שנים או יותר מזה?!


אם תחשבו על זה לעומק נוצרנו לתקופה קצרה וקצובה לא סתם, ניתן לנו זמן עם סטופר במכוון, אם אתם מאמינים במהות של חיינו על הכדור הזה בוודאי תסכימו איתי שאילו היינו חיים אלפי שנים לא היה מהות לחיינו כי הזמן נצחי ואין לאן למהר, כשאנחנו יודעים שהזמן קצר וצריך לנצל אותו בצורה מיטבית אבל בעיקר מהירה כי ״החיים קצרים״ זה גורם לנו לקום ולעשות, לקום ולבצע מתוך תחושת ה״להספיק״ מתוך הרצון שלנו לממש כמה שיותר בתקופת חיינו הקצרה ומתוך הבנה שאתה לא כאן לנצח!


אם החיים היו נצחיים סביר להניח שהיינו לוקחים את הזמן במשך שנים בכל פעולה ואם האדישות והקצב הנמוך מגיע חוסר מהות, חוסר הגשמה עצמית, דיכאון, השמנת יתר, חוסר מוטיבציה ועוד ועוד... משמע המתנה הכי יפה שקיבלנו היא ״חיינו הקצרים״ שווה להעריך את זה ולהבין שאם אתם לא עושים משהו עם עצמכם ואם אתם לא מגשימים את החלומות והמטרות שלכם כנראה שלא ניצלתם את מהות החיים שניתנה לכם במתנה.





Comments


bottom of page